Saturday 6 August 2011

saya sayang awq..saya nak awq yg dlu!!

saya sayang awq!!
saya nak awq yg dlu.....
awq!!
dlu saya lah segalanya
untuk awq...
sehari xmsj o xcall 
misti awq rindu at sye...
awq sentiasa msj sye
tnya itu dan ini,
walau kdg2 tu sya naik rimas
sbb awq bnyk tnya
smpai awq mara sye 
sbb selalu xblz msej awq...
dengan alasan sye on9 fb..
awq kta sye xsyg awq..
coz sya pentingkan fb
dri awq!!
sye xtahu lah..apewh sye buat
msa 2..
mungkin sbb sye msih syg kan ex sye coz..
maklum lah..bukan senangkan
untuk melupakan
org yang pernah kita syg...
tpi sya still syg kan awq...
smpaikan kita ari2
gdo,pas2 baik2
sbb sye mmg xboleyh hidup
tanpa awq
smpai sekrg niew!!
dlu awq nak sgt sye dekat
dengan awq...
tpi bila sye dah dekat nan awq
saya rasa mcm sye ngn awq
semakin jauh...
napew waq???
awq dah buhsan ngn sye keyh..
sbb perangai sye yg suka
uat awq mara...
tpi sye nak uat mcm mana..
dah mmg dri saya mcm nie..
awq!!!
maafkan sya..
saya syang awq sgt!!
...saya sayang hubungan ini...
saya nak awq yg dlu!!
saya syg awq selamanya

No comments:

Post a Comment